dd

16 01 2008

yapcak biseyim yoktu…ben de dedim kendime bi blog hazirliim…bayaa bi dusundum nasi baslasam yazima diye : )) en sonunda galbia boyle fena diil dedim…cunku sonucta bugun hayatimda herhangi bir ilk olmadigi icin yazmam yani bi yerden baslamak da zor oldu bayaa…

neyse

aslinda
cok kitap okumayan biriyken bi anda paulo coelhonun simyaciyi okudktan sonra bi okuma sewdasi dustu icime…1 ayda bana imkansiz gibi gelen bissuru kitap okudum…ilgincti benim icin….bu yuzden yaklasik 1 aydir haftasonu sahile gidip “amele amele” : )) kitap okuyorum….

bayaa bi aradan sonra ilkokul arkadaslarimla konustum…mutluyum yani….aslinda onlari ilkokuldayken cok sevmezdim…onlar da beni sevmezlerdi gerci ama boyle bayaa bi aradan sonra onlari deisik olarak gormek falan cok ilginc geldi…..insan boyle en son kolasina iddaaya girdigi insanlari bambaska buyumus sivilceli mivilceli gorunce bi acayip oluyo…duygusal bi an yani… amma da duygusal ! pek bisey hissetmedim ve bunun icin kendimden de utanmiyorum : ))

italyanca ingilizce bi de fince yetmemis gibi bi de yuzsuz yuzsuz ispanyolca kursuna baslamayi dusunuyorum( si si lo penso davvero : )) ) ve sacma sapan bir de sebeim var…haftasonumu boyle kitap okuyup durarak oldurmiim..

ha bi de guzel bi raslanti oldu..az once alihan aradi sey diyo abi bas calar misin bizim icin..ben de dedim ulan ben bas mas bilmiyorum !!!olsun dedi maksta adam olsun yanimizda dedi….ben de kabul ettim : ))sansim fena diil suanda yani…

sansimin yaver gittini dusunsem de suanda midemde ilginc bi his var hani sanki kotu bisey olcakmis gibi hissederiz ya…ne biliim sabahtan beri var o agri yerinde duruyo…arada bi olur bu bana…ilginc bi psikolojinin belirtisiymis doktorum oyle dedi..zuhahahanza ! deli diilim ki ben : ))
delim miyim ki ben??yok diilimki ! oyle miyim lan??? hooyt diilmi be…

meslek seciimimi halen yapmadim…ve artik erteleyip durmaktan da biktim..herkes farkli bisey soyluyo zaten….kimi diyo konsolos ol…kimi diyo “ilginc” siyasi fikirlerin var siyasetci ol…kimisi de ismin hazir zaten “umit usta” e siskosun da git asci ol : )) asci olup naapcam amk ! gerci uur asci olcam diyo ama o olsun ben onun yerini tutmiim : ))bi isi yaparsam tam yapacaim icin uurun onunu kapatmak istemiyoorum acikcasi : ))o dio mio ! cosa sto facendo??
en yakin zamanda geri donmek uzre beni olzeyin anacim : )))

Reklamlar

İşlemler

Bilgi

2 responses

17 01 2008
Büke

çok güzel yazmışsın canım benim ama falan’ı çok kullanma bak :p
takipteyim, öptüm ;)

30 01 2008
Doğukan Aksakal

süper olmuş kardeşim devam et bende yapıcam valla özendim :D…(Doğukan)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: