ENDER TURNS BACK !

11 10 2008

Ne kadar üşüngeç bir insanim ben ?

Haci, bi insan subat ayindan beri “e artik biseyler yazmanin zamanidir bu”  diyip sonra kendine  ” ııı hayır henüz zamanı gelmedi” diye cevap vererek zaman harcar mi ??   O kişi ben oluyorsam bu süphesiz ki olağan…

Geçen öss kitaplari almaya gittim…kendimi çok kötü hissettim…boşuna para vermis gibi….Toefl yapip AB ve D’ye gitmek istiyorum ama ayni zamanda İtalya da istiyorum…Finlandiya olaylarindan baslatmayin bile beni…İyi ki gitmemişim…Kesin 1 2 hafta once oldurulen cocuklardan biri ben olurdum… İhtimallerin yanında ben varsam her zaman en olmayacağı gerceklesebilir…

Efendiler !

Yağmur yagiyor…bu demektir ki alicaz elimize kahvemizi camin(cam – webcam anlamicaki cam diil ) onune geccez ve yagmur tanelerini izliycez…3 dk. sonra sıkılacağız ve bir daha bu blogdaki önerileri umursamayacağız..Evet evet !! Aynen bunu yapacağız…

Sevgili okurlarim !! (oyle biri var mi yok mu bilmiyorum gerci ama olsun)

IKEA’dan kurmali saat almayin !!!Eski calar saatlere benzeyen bisey..ici sari boyle..pilsiz calisiyo..yani arkasinda kadranlardan kuruyosun ama bi ileri gidiyo bi geri kalıyo …böyle rezalet olmaz…Ama başka seyler alin..mesela çikolatalari cok guzel…

Eğer bilmiyosaniz last.fm’i kesfedin (http://www.lastfm.com.tr

müthiş bir buluş aslında…simdi şöyle ki bunu bir skroplayicisi var ( skroplama = bilgisayarinda dinledigin sarkilari last fm ana sayfana aktariyo)  bu skroplayici ( veya scrobbler) sayesinde muzik profilini cikartiyo ve sana benzer muzikler oneriyo…boylece hosuna giden bir suru yeni grupla karsilasiyosun ve bundan keyif aliyorsun…

benim last.fm sayfam icin : http://www.lastfm.com.tr/user/eud_1558     ( evet yine eud_1558)

bu eud_1558 (veya eud1558)’in hikayesini merak eden varsa hemen soyliyim = İsmimin bas harfleri ve ortaokul okul numaram 1558  ve İngilteenin güçlenmesinin başlangici olan Elizabeth Döneminin başlangici ve Hürrem Sultan’ın ölümü

Herneyse

Okul başladı..bunu hakkında yazabilecegim herhangi bir guzel sey yok…Çok az kişiyi özlemişim zaten..Cem’i mesela Sera’yi (gerçi serayla gorustuk ama olsun) …Alihan’la Göktuğ yok bu sene..

Alihan Bergama ‘da ( Milano’ya yakin bir sehirmis )    Goktug ise Rimini’de…İkisine de kolay gelsin….Alihan’in gerçi Milyon tane Finli Arkadaşı(miljooni suomalaiset ysta’va’t ) olmus ( şanslı kişilik) o yuzden ona o kadar kolay gelmese de olur…Sertugu da goremeyen bazi kişiler Sertugun da Alihanla berber İtalya’ya gittigini dusunmusler..Oysa ki Sertug 7 / 24   3-b ‘de…Arada bi tuvalete gidiyo o kadar…ararsaniz bulmamamaniz işten bile değil…  şunu da açıklamak istiyorum : yazarken sanki sertugu aşağılıyorum gibi durabilir ama öyle degil ..cidden

Ekonomik kriz İzlanda’yi vurdu arkadaşlar…Ülke sadece krize girmedi ekonomisi çöktü… Umarım en kısa sürede düzelirler…HUZUR İZLANDA !!! (a tribute to Huzur İslamda)

Sigru Ros’tan Gobbledigook’u mutlaka dinleyin ..Ahanda linki : http://www.youtube.com/watch?v=eJuDE8heHRI   (Gerçek klibi bu değil) (Gerçek klibini Tv’lerde yayınlanmasi yasak)(çiplak çiplak insanlar kosusuturuyo….Paganizm işte bu !!! )

Aralıksiz “karpuz” deyin..bir sure sonra anlamini kaybedişini farekttiginizde içiniz bi garip olacak.. karpuzkarpuzkarpuzka….

Reklamlar

İşlemler

Bilgi

One response

11 10 2008
brky

olum rnder turns deince bi sarkı vardı o aklıma geldi turn ya right turn ya left die sozleri vardı. bu latince baslık ayakları fln bu devirde tutmaz gerci tutabilirde(ne romalı ne washington tam bagımsız turkiye) :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: