Açık Büfe Eylencesi Vs. İtalyan Lisesi Kepazeliği

12 10 2008

Sabah erkenden kalktım ( sari ikea saatim yardimiyla) tarlabaşi italyan kültüre konferansa gidicem..neyse gittim guzeldi de cay servisi falan konferans basladi sacma sapan yök temsilcileri falan konustu ve konusulan sey bizim nasi italyaya gidip okuyacagimiz veya italyan üniverstlerinin tanitimlari falan diil turkiye italya iliskileri ve 3 4 yila acilcak italotürk (italyan türk ortak) universtesi hakkinda…oturduk bi bucuk saat onlari dinledik gereksiz yere…bizim okulun dedigine inanir “aa ne guzel cok ii oldu bu” diyip de biyere gidersen boyle olur iste…cikista yine acik bufe vardi yaklasik 1 saat boyunca kesintisiz biseyler yedim…ama sen de olsan sen de yerdin(her kim olursa olsun ayni sey)..cok guzeldi her sey…bi de bedavaydi tabi..

neyse efenim sonradan ogrendik ki bizi ilgilendiren konfernas harbiye askeri muzesindeymis..saat 2’de…gittik orda da malezya universtlerei falan vardi … ama begendigim bi universite cikti..new york universitesi..sanat okulu..ama new yorkta diil…Singapur’da…ahanda linki  http://www.tischasia.nyu.edu.sg/page/home.html

eve gelince de zarif babacigim lcd televizyon almak istedi(aslinda bayaa zamandir istiyodu bugune kismetmis) gittik Gold’dan aldik televizyonu(fincesi: televiisio) yarin montaja gelcekler..faturayla da bi guzel montaj yapcaklar : )

Sabahleyin Yagmur yagarken istiklaldeki o buyuk kiliseyi izleyin..cok guzel gorunuyo…bi de peceli turiste fotograf cekerken “peceni ac da gulumsemen ciksin” demeyin…bayaa kiziyolar..

Stephen King’den Duma Adasi’ni okuyun…Bol bol kahve icin ve derslerinize calisin…

Björk’ün “Arabadrengurinn” şarkısını MUTLAKA bastan sona dinleyin…Bildigimiz canimiza cigerimize bastigimiz Björk bu degil…Olamaz…Olmamalı ( a tribute to selma gezinir a.k.a çb )

yeter bu kadar                                                                                                                                               riita’va’ sen verran

Reklamlar

İşlemler

Bilgi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: