17 10 2008

Ah……..Ah……..Ah………Ah………(Bkz: Daha gider bu)

Çok dertliyim sevgili okuyucularim….Uykusuzluk beni öldürecek….Gunde 4 kahve iciyorum..Bi tane sabah kalkinca 3 tane de okuldan eve gelince…Aslinda az uyudugum yok..6 saat uyuyorum ama yetmiyomus gibi oluyo…

Bu yalani sirf size dunyanin bence en havali sikayetini gostermek icin attim…Ben inaniyorum ki kahveden sikayet etmek çok havali bişey…Sizi de bu yalana karşi korumak icin bunu yaziyorum..Ama benim de her gün olmasa da 4 kahve (coffee) icitigim gunler oliyür yani arada…Neyse bunaldim ben bu kahve muhabbetinden…

Bugünkü konum :

İnsan kendi muhabbetinden sıkılır mı ??

A ) Olabilir

B ) Olamaz

C ) Konuştuğu Konuya Göre

D ) Konuştuğu İnsana Göre

E ) Hiçbiri

Şimdi eğer düşünecek olursak insanın kendi kendisinden sıkılması saçma bi düşüncedir..Ama belki de o kadar saçma değildir ? Şimdi bir insan Saçma sapan şeylerden konuşuyorsa elbette sıkılabilir…Olmasi gereken de budur…

Yanlız ben gerçekten çok sıkıldım şunlaru düşünürkene…Bi de karşimda cevap verecek kimse olmadigi icin biraz daha bunaltıcı oluyo bu monolog..

Konumuzu daha sonra işlemek üzere ileri bir tarihe erteliyorum… Cevabinizi da yorum olarak yazabilirsiniz..

Öncelikle az sayidaki okurlarima teşekkür etmek istiyorum….Okuyanlarin geğenmesi cok hosuma gidiyo..Bu arada size bir haberim de var…İlk Dost ve Kardeş Blogumuz açildi…

http://www.aksakallidede.blogspot.com/

Su anda yayina hazirlaniyor yakin zamanda ilk yazi yazilmis olur…Onu da takip edin isterseniz..

Dost ve Kardeş Blog’umuzun yazari da şu anda Afyon’da 1001 güçlükle okuyan sevgili Doğukan kardeş’tir…

Geçen sabah tamamen bir rastlanti sonucu bir şeyin farkına vardim…Herhangi bir motorda ( üsküdar besiktas motoru gibi) giderken , motorun ön tarafinda durup ileriye bakarken Tyr’dan Sinklars Visa’yi dinleyince kendinizi Viking gibi hissediyosunuz…Cok garip bir duyguydu…İmkaniniz varsa siz de yasayin bu duyguyu…Hele de benim gibi İskandinavya merkalisiysaniz…Ahan da şarkının linki :

http://www.youtube.com/watch?v=0I1geB7U5VI

Hepinize iyi günler ve iyi haftasonu tatilleri Yavru Kuşlarım

Reklamlar

İşlemler

Bilgi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: