Free Hugs

23 10 2008

Lensi seviyorum ama nefret de ediyorum…Hacı , sol gözümdeki lensi çıkartırken retinamı da çıkardım galiba..Feci aciyo…Psikolojik bi acı bu ama..Yani sadece gözümü düşünürken acıyo..O yüzden çok umursamıyorum…Dün yazamadım kusura bakmayın..Edebiyat sınavım vardı ve hani bi laf vardır girdi diye..Öyle oldu biraz…Edebiyat dersindeki çoğu şeyi gereksiz buluyorum…Kürsi-i İstiğrak’ın 6’liklarının taşıdığı derin anlamın bana ne gibi bir faydası olacak ?? Onun yerine hangi otobüs nereye gider ? Çamaşır kaç derecede yıkanır ? Salataya ne kadar sirke konur gibi bir işe yarayan şeyler öğretsinler… Bence Türkiye çok daha güzel bir yer olurdu o zaman…

Free Hugs Campaign’i keşke burda da yapsak… Düşünsenize bi tane öküz gelip “bacilarimizi mi kucaklıycan lan it” diyip üstüne saldiriyomuş falan…Aslında yapılmış Türkiyede de ..31 aralık 2006’da Ankara’da yapılmış…Kısaca Free Hugs olayını özetlemek istiyorum..Juan Mann diye bir adamın metropol yanlızlığını değiştirmek için başlattiği bir kampanya..Şöyle ki elinde “free hugs” ( beleş kucaklaşma) yazan bir pankartla merkezi bir yerde yürüyosun..insanlar gelip sana sariliyo..sonra herkes birbirine sariliyo..Videolari izlerken insanin içi gerçekten bi mutlu oluyo..Keşke hani burada da biri gelse de bana sarilsa..Mesela düşünün İstiklalde araba trafiğinin (!) içinde yürüyemiyosunuz bile ve berbat bi sinavdan çıktınız hiç tanimadiğiniz birisi gel istersen saril bana diyo…Muhteşem bişey bence…
http://www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4
Bu video Free Hugs Campaing’in resmi videolarindan birisi…Benim linkini verdiğim ana kadar 32,319,428 kişi izlemiş…
http://www.youtube.com/watch?v=h4sbwOOizgo
Bu da Helsinki Free Hugs’ı
Başka bir Türk Blogcu da bunu hakkında güzel bir yazi yazmiş
http://nick-fallin.blogspot.com/2007/07/bazen-bir-kucaklamadr-tm-gereken.html
Bizim Free Hugs’ımızın da videosunu buldum…Fransa’da yapılmış ama …
http://www.youtube.com/watch?v=T8UovOW2aeY
Çok fazla sarılanı yok ama bizimkilerin..İnsanlar daha çok tip tip bakiyo bizimkilere..
http://www.youtube.com/watch?v=NRyA3CXIk4Y
Bu da İsrail Free Hugs’u…Araplarla Yahudiler birbirine sariliyor..Bu video sirf fon müziği için izlenir diyorum..

Keşke dünyanın her yanında insanlar dinî veya irkindan kaynaklanan sorunlari aşip birbirine sarilsa..İyi niyetliler olarak her zaman kaybetmeye mahkumuz evet ama en azindan biraz daha iyi ve mutlu yaşayabilirz…Yoldan birsininin sana sarilmak istemesi bence çok güzel bişey..Çok güzel bir kampanya olmuş…
Mümkün olan en kısa zamanda böyle bir kampanyayı yeniden ve daha büyük bir organizasyon şeklinde yapmamız lazim bence…
Mutlu yaşayabiliriz derken biz birbirimize sarildik diye savaşlar veya açlık bitmiycek tabii ki ama en azindan belki binlerce yıllık insanlık tarihinde bariş adina bir arpa boyu yol alabiliriz..Dünyanın geri kalani çoktan başladi ilerlemeye biz yine sonuncu olma gururunu yaşamayalim …
Ama burada işlemez gibime geliyo..Hani düşünsene mesela kıronun tekine güzel sarişin bi kiz saril bana diyor..Beyin yapisi gergince kizin mesleği konusunda yanliş fikre kapilacak ve büyük ihtimalle kampanya bir fiyaskoyla bitecek..Zira şimdiye kadarki her kampanyamiz böyle sonuçlanmış…

Reklamlar

İşlemler

Bilgi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: