3 kayak merkezi

6 11 2008

Soğuk…Soğuk…Soğuk… Üşüyorum işte…

Dalga geçiyodum yine bu kiş da sicak olcak diye ama bu kiş gerçekten soğuk olacağa benziyor…Sabah serindi ama isinir diye yeni süpersonik hirkam yerine gri daha ince olani aldim..İsisnmadi hava ben de üşüdüm…Bu arada Taksimden Kabataşa Füniküler kullanmayin..Aralardan gidin..Denize doğru giderseniz Kabataş’a çikarsiniz…Önerim spor yapmaniz için diil muhteşem sokaklar var oralarda…

Sevgili okurlarim size dün bahsettiğim gibi bugün kiş tatillerinde yapilacak en zevkli şey olan kayak’tan söz edicez…Başlamadan söylemek isterim BEN HAYATIM BOYUNCA KAYAK YAPMADIM !! Bunun sonucu olarak inanilmaz bir merakim var kayağa karsi…

Efenim bildiğiniz gibi Avusturya dünyanin kayak ve kiş sporlari merkezi…Elimde bir liste var Avusturya’nin güzel kayak merkezleri diye..Finkenberg adini sevdim..Size hemen anlatmaya başliyorum…

Finkenberg… Güzel bir yere benziyo…. Tesisler hakkinda bir şey yazamiyacağim için sadece fotoğraf koyucam…

Finkenberg / Avusturya

http://www.finkenberg.at/

Daha yakinlarda is Bosna&Hersek güzel bir kayak merkezi olabilir..Tabi Avusturya gibi milyon tane kayak pisti yok…En popüler kayak merkezi Vlasic Daği…Bosna’nin tam ortasinda…Karadziç’in Krajina( Hırvatistan) Sirplarina yardim göndermek amaciyla karagâh kurduğu bir dağ…

Son fotograf Hollanda Askerî Oteli(ymiş)

Vlasic Daği / Bosna Hersek

http://www.bhtourism.ba/loc/vlasic.wbsp

Son olarak yine bize iyice yakin bir ülkeden Yunanistan’dan bir kayak merkezi söyliycem..Serez-Frontos dağindaki Lailias bölgesi Yunanistan’da bile ünlü değildir..Ama En az Kartepe kadar güzeldir…Serez zaten Türkiye’ye 1 bucuk saat..Lailias da Sereze gelmeden zaten…

Lailias yazin da muhteşem doğasiyla Serez’in yaylasi gibi biyer… Lailias’a gitmek isterseniz Dağda kalmayin..Serez’e inin orada oteller daha ucuz…Zaten 2 gün Lailias’da sıkılırsınız…

Lailias-Serez / Yunanistan

NOT: Yurtiçi kayak merkezlerini anlatmaya gerek yok..Zaten hepsi meşur…
2. NOT: Bosna Hersek vize istemiyor
Reklamlar

İşlemler

Bilgi

One response

25 01 2016
enes

kayak tatiline çıkacaksınız bu alanda en detaylı siteyi ziyaret etmenizi kesinlikle tavsiye ederim >>> http://www.kayakyerleri.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: