Güzel Bayraklar vs. Çirkin Bayraklar

29 12 2008

Bayrakları severim..Tabii bazı bayrakları daha çok severim çünkü daha güzeldirler..Bazılarını da daha az severim çünkü daha çirkindirler..

Bugünkü yazımda size kendi değerlendirmeme gözer en güzel ve en çirkin 10 bayrağı yazmayı planlıyorum..Ayrıca Altunizade’de kar tuttu..İnşallah yarın okullar tatil olur…

En güzel

1 )

turkish_flag-_bosphorus

Tarafsız olarak baksam da yine bu yani..Aslında astronomik olarak imkansız bişey yıldızın ayın yanında o kadar büyük olması ( eğer olsaydı dünya yanardı) ama olsun o kadar hata

2)

canada_flag_halifax_9_-04

Kanada

 

3)

fin

Finlandiya

4)

flag-greece-flying

Yunanistan

5)

british_flag

 

Britanya

6)

panama_flag

Panama

7)

cambodia_flag

Kamboçya

8)

05420the20norwegian20flag

Norveç

9)

42_japanese_flag

Japonya

10)

italian20flag20vatican20rome20italy

İtalya

 

Şimdi en çirkin bayraklar

10)

morocco_flag_web

Fas ( Bu yıldızın rengini arka fona bu kadar uyumsuz koymazsın be kardeşim !)

9)

ly

Libya ( Uğraşsaydın be biraz kaddafi ? )

8)

german20flag

Almanya ( Sadece sevmiyorum)

7) Avustralya

australian-flag-640

Avustralya ( Britanya Bayrağı ne ordaki ??  Gereksiz)

6)

swaziland_flag

Svaziland ( Uçak mı bu ne bu ? )

5)

flag_of_the_central_african_republic

Orta Afrika Cumhuriyeti ( Palyaço kıyafeti gibi)

4)

CB015975

bREZİLya ( Yıllardır Adidas’ın ürünlerinde bu bayrağı görmekten bıktım usandım)

3)

cyprus-flag

Güney Kıbrıs ( Harita ne alâka ??)( Ki haritanın yarısını silip atmaları gerekir, ayrıca zeytin dalı barışın sembolüdür, iki halkın barışının ama bugün Güney Kıbrıs’ta Türk çok az, barış falan da yok)( bkz: daha gider bu..)

2)

cheap-calling-to-seychelles-flag

Seyşel Adaları ( Allah millî marşlarını okurken yarım saat bayraklarına bakmak isteyen Seyşelli çocuklara sabır versin)

1)

armenia_flag

Ermenistan ( 3 güzel rengi bu kadar uyumsuz kullanmak beceri ister )

 

 

Not : Bayrakları derecelendirirken kesinlikle halkını sevip sevmediğime değil renk uyumuna ve düzene baktım..

Reklamlar

İşlemler

Bilgi

11 responses

6 04 2009
özgür

bizim bayraga niye öyle dedin en güzel türk bayragıdır

13 08 2009
orhan öztürk

tek güzel bayrak vardır dünyada o da türk bayrağı uğuruna ölen ve ölmeye hazır tek bayrak o da tartışmasız türk bayrağı. türkün türkten başka dostu yoktur.

24 08 2009
illuyankas

Orhan bey ; sizinle aynı düşünmüyorum

6 11 2009
deniz

bu ulkede olup ulkesını begenmeyenın allah belasını versın

6 11 2009
illuyankas

Deniz:
Ne alâka ? Herkes bu ülkeyi beğenmek zorunda değil , ayrıca Tanrı’nın ne yapması gerektiğine de sen karar veremezsin, Ha eğer ya sev ya terket tarzı bi aptalsan , sen önden buyur, terk et burayı

31 01 2010
peh peh

ne kadar taraflı baksam da kanada bayrağı en güzeli be kardeşim asdasfasd

31 01 2010
peh peh

yanlış anlaşılmasın ben de türküm, ya sev ya gümlet falan, :b
ama göz var nizam var

31 01 2010
peh peh

ayrıca (biliyorum çok uzattım) güzel bayrak yoktur, az milliyetçilik vardır, sonuçta hepsi 3/5 oranında tekstil ürünü

31 01 2010
illuyankas

kanada bayrağı güzel gerçekten, ya bi de türk olup olmamak gurur meselesi falan değil ki sonuçta nerde doğacağına sen karar vermiyorsun, ben meselâ sorulsaydı türk olmak yerine izlandalı isveçli falan olmayı seçerdim

1 02 2010
peh peh strikes back

ben mavi balina olmak isterdim aslında biraz daha geriye gidebilsek. insan olmamın tartışılabilir bir faydası olduğunu göremedim bu yaşıma kadar.

18 10 2010
Anonim

oöle delll işte bu vatanı yaseveceksin yada içinde patlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: