Flöransa.

1 12 2010

Flörasan. (Florasan?)

Mesela bazen David çatılara çıkıyo, düz duvara tırmanıyo falan.

Bu da Santa Maria del Fiore, veya kısaca Duomo.Muhteşem bişey, ama içi dümdüz sarıya boyalı. Tavan hariç.

Gurbetçilerin buluşma noktası.

Santa Croce. Beyoğlu gibi bi yer bu kilisenin etrafı.Tüm eğlence mekanları buna yakın.

Uffizi Müzesi.İçini de gezcem bigün umarım.

Piazza della Signoria.

Ponte Vecchio. Şerefsizim bu köprüye ev kurma fikri aklıma geldiydi.

Ben terbiyeli bi insanım önden çekmem.

Terbiyesizim aslında yalan söyledim.

Ben de bazen fotoğrafçılık san’atıyla haşır neşir oluyorum

David bazen de yolunu kaybediyo.

Arrivederci !

Reklamlar

İşlemler

Bilgi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: